Tisdag

Godmorgon ! Vaknade för ett litet tag sen, fast borde sovit längre eftersom jag satt uppe och kolla på Exorsisten med Danne rätt sent.  Men jag tänkte allf passa på att sitta lite vid datan innan han vaknar och jag ska dra. Vi ska ju åka iväg till Arholma idag :) Men först innan det så måste jag in till stan och hitta en förbaskad present till Linda :P Funderar på att kanske ge henne en parfym och en till tröja. Men ingen kofta för det hittar jag inte... är förresten helt galen i min parfym (precis som Danne) haha, den luktar så himla gott.

Men men jag kommer iallf vara borta tills Lördag.. På torsdag fyller Linda år och då kommer Pappa också. Saknar han, så ska bli roligt att träffa han igen. Han sa att vi skulle ösa hans båt och åka på nån utflykt :) Sen hoppas jag på att det kommer vara fint väder och varmt i vattnet så man kan sola och Bada. Sen såklart åka och hälsa på Linda när hon Jobbar och tigga en glass av henne ... HOn kommer jobba 2 och en halv timme varje dag förutom måndagar i en hel månad nu. KOmmer sakna henne sen jätte mycket ! Fast jag åker nog ut själv till Linda vecka 29 också några dar när Danne är hos sin pappa i Västerås. Det blr också härligt, bara syrran och jag.


Peace från Linda! haha

Aja måste börja plocka ihop mina grejer men om jag inte skriver nått mer idag hörs vi nästa helg ! Sköt om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0