Tråkigt utan bilder

Gissa vad ?..
Vi är fortfarande kvar hos Jenny. Orkar verkligen inte röra oss härifrån haha.. Jag har verkligen fastnat i deras säng, stor och skön :) Men jag vill lägga upp bilderna från igår för dom flesta vart faktiskt väldigt bra. Fast nu håller vi på att ladda ner en film som vi tänkte kolla på så jag räknar med att vi kanske är hemma vid 7-8 så sega är vi tyvärr :P.. Vi har käkat lite pizza till lunch och så nu ringde precis Dannes mamma och säger att det blir pizza till middag. Åhh det vill jag verkligen inte ha igen :P Så jag ska ta och köpa med mig nått från Ica i rågsved. Sen när jag kommer hem ska jag duscha, känner mig inte så fräsch nu. Och efter allt det ska jag försöka lägga upp bilderna om Danne inte håller på att tjata på mig .. :P Så ha tålamod ni som är intresserade av lite photos:)! Just det,.. med tanke på "photo".. Danne lova mig att han skulle fixa med photoshop när vi kommer hem så jag kan få sitta där och trixa lite. Förhoppningsvis blir det snygga grejer också :)


 
Och förresten! Internet har kommit hemma hos mig, måste bara hämta ut det från posten :) Så nu kommer det kunna bli mycket fler uppdateringar !

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Tycker du? Tackar :)

2008-07-20 @ 18:56:03
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Josse

internet i kartong de e inte illa det!! ;)

2008-07-20 @ 23:01:55
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0