22:00

Har precis varit och handlat lite gammeldagsvaniljglass med älsklingen och så ligger vi och tjockar oss framför fotbolls EM på tven. Fan vad skönt det var att duscha. Ska erkänna att jag inte hade duschat sen i fredags och när man är på landet blir man oftast skitigare än i vanliga fall :P haha så fräsh är jag!



Imorgon ska jag jobba igen men det känns faktiskt rätt skönt. Brukar inte vara så vanligt mig men jag vill ha saker att göra nu hela tiden känns det som. Så efter jobbet så ska jag följa med Danne in till stan för han ska fixa ett bankomatkort så han har det klart när han får sin lön. haha hans första riktiga jobb faktiskt, jätte roligt för han tycker jag att det är :) Och jag VET att han kommer vara jävligt sliten dom här 2 veckorna framåt eftersom han kommer gå upp klockan 6 varje dag, det är han verkligen inte van vid :P
Sen efter det kanske jag tänkte gå till en frisör som ligger bakom hötorgshallen, drop in och där kostar en klippning bara 120 kr och jag har klippt mig där förut och tycker dom är jätte bra. Funderar också på att köpa ett läckert nagelack. Känner att jag bara ahr dom här " vanliga " ljusa färgerna som beige, guld, rosa, sånt typ. Vill ha lite starkare.
Efetr det vet jag inte mer än att jag ska tillbaka hit och visa er lite fler bilder och andra saker jag köpt, tex en ny bikini från HM :)

men nu ska jag fan snart sova så jag orkar imorn ! Godnatt på er som fortfarande läser min lilla blogg <3




Och by the way 2 veckor kvar tills min semester hela Juli månad ! ;:D
Och bara 11 Dagar kvar till min och Dannes 2 års dag ! <3 Älskar dig trots allt vi varit med om !

Kommentarer
Postat av: Denise

josse lägg upp alla bilder från nypan:D

2008-06-16 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0