åh vad irriterande!

Idag vid ett tiden bestämde jag med Diddi och LInah att vi skullegå på BIo och se Sex and the city filmen. Då skulle vi gå vid sju tiden. Och sen när klockan var 5 skulle jag boka och det fanns INGA plateser kvar på nån bio vid 6-7 tiden. Eller jo 1 eller 2 kanske... Och jag som hade fixat mig och gjort mig i ordning redo för att åka !.. Vad sur ,man blir då. Kan inte ta 9 bion för det blir för sent för mig plus att Diddi och Linah  skulle ut och festa efter. Men då tänkte vi att vi tar det imorn istället. Men då såklart är det ju min och Dannes 2 års dag , Yes 2 år har vi varit tillsammans nu så då tänkte vi gå ut och äta och sen bio. Därför kan jag inte gå med diddi och Linah imorn men det kom jag på efter jag bokat biljetterna för imorn :P.. Jaja allt blir bra, nu är jag vråål hungrig ! Skulle kunna äta upp ett helt bord fullt med grejer :P Men Lotta kommer snart så då blir Korvstroganoff m ris och sallad :) Mums..



Hörs senare, Danne ska ha datan nu <3 Puss på er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0