Back from Work

Å shit nu e jag inte lite trött va :P... Jobbig dag har det varit. Kom till firman 20 i 4 medans jag i vanliga fall brukar komma vid 10 i 3 för att hinna plocka lite grejer och så men icke idag ! Mötte upp pappa en snabbis för han skulle lämna lite post till mig. Jag är skriven hos han nu istället för mamma så kommer nog behöva möta upp han rätt ofta om jag vill ha mina brev :)

Men vet ni bara den här veckan kvar sen har jag semester ! Skit härligt är det. 4 långa veckor av ledighet. Tror jag kommer vara mycket ute på Arholma eftersom Linda ska jobba där hela Juli men det blir ju bara mysigt. Sen hoppas jag på att jag och Danne drar på en sista minuten resa också till typ Grekland eller turkiet. Det var faktiskt min arbetskompis Elin som föreslog det och så satte vi oss ner och kolla lite sista minuten och vissa priser låg runt 2000/3000 lixom för en vecka flyg + hotell ! Men sen tror jag priserna går upp lite extra just i Juli också men ska kolla lite nogare sen med älsklingen när det börjar närma sig :) Tror det blir vecka 28 eller 29 då... Egentligen var det tänkt att vi skulle åka till Gotland vecka 29 men jag tror inte det blir så för jag och Danne är inte så taggade på att bo i tält medans våra andra kompisar bor på värsta lyxhotellet :P

Men får se hur det blir hur som helst skulle en sån här strand sitta perfekt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0