Förlåt för dålig uppdatering!

Jag vet att många vill se bilder från i fredags men jag har inte varit hemma hos Danne nått och därför har jag inte haft något internet , Sorry Jenny ! :P

Just nu sitter jag i medis och surfar utomhus samtidigt som vi kollar på EM finalen... Skit najs Bredbandsbolaget fixar allt det här. Men jag tror jag kommer hem till Danne ikväll eller imorgon och då kommer jag lägga in alla bilder :)

Jag har haft en skit rolig helg iallf. Linda och Fedde kom hem i går så då gick vi på bio på kvällen och kolla på Step up 2 The streets.. Den var verkligen skit bra ! Fan vad man blir sugen på att börja dansa för dom dansa så jävla grymt. Till er som inte har sett den så rekomenderas den verkligen! Sen idag har vi varit och badat i Orhem och hoppat från några klippor. (eller okej inte jag :P) Men Fedde och Danne. Jag och Linda försöker få till solbrännan ;)

Imorgon ska vi träffa Pappa och köra hans nya moppe :) ska bli kul. Sen på kvällen ska vi nog hem till JEnny och festa lite ! Så det blir nog en rolig dag.

Men nu måste jag lämna in datan för det börjar nästan regna. MEn vi hörs imorn tror jag PUSS hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0