Fredag

Godemorgon !

Äntligen fredag och sista dagen på jobbet nu 4 veckor frammåt! Om jag slipper jobba på måndag vill säga :P Åh vad härlight det ska bli, sola och bada hela dagarna.. Igår när vi satt och åt sa Danne till mig att hans farbror undrade om vi ville följa med han,hans tjej och deras lilla pojke till Göteborg och Liseberg den här helgen. Så jag kanske drar till Göteborg ! Men Sen igår kväll så sa Danne att han kanske inte orkar och plus att fotbolls EM finalen är på söndag och han vill inte missa den. VI tänkte gå till Medis på torget där så visar dom i en plasma tv alla EM matcherna. Så igår innan bion kollade vi lite på Spanien - Ryssland matchen. Efter bion frågade vi hur mycket det blev och dom sa 3-0 till Spanien. Fan jag som ville ha ryssland i final mot tyskland :P Bara för att jag tycker Ryssland brukar splea ryggigt bra ...



Jaja nu har jag inte tid att babbla på här,  måste dra mig mot duschen nu! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0