Hej igen :)!

Haft en bra midsommar ? Det har jag iallf :) Jag var ju ute på Arholma med Danne, Pappa, Mia och Min farfar Hasse. Vi hade toppen väder hela helgen. Men en sak som verkligen aldrig har hänt förut var att på självaste midsommarafton så somnade jag och Danne halv 8 ! haha vi skulle bara vila lite efter maten i soffan men då somnade vi och vaknade väl sen igen vid 10 och åt lite jordgubbar och sen gick vi och la oss :P Så vi festade lite på lördagen istället :) Då på kvällen kände jag och Danne att vi ville ta en liten båt tur med Pappas motorbåt men ingen av oss hade kört den förut men vi tänkte att så svårt kan det ju inte vara... Förutom att starta den för det kan bara pappa göra, inte ens Hasse eller min Farbror klarar av det typ :P Men iallf så kör vi ivåg från viken och Danne gasar på. Sen när vi nästan är ute ur viken och ska svänga ut btill lite större vatten börjar båten sakta ner farten och tillslut stannar den ! haha och inga åror hade vi bara EN paddel. Och vi var juu nära en ö men det är massa grund utanför så vi höll nästan på att gå på grund men jag paddla i världens fart medans Danne försökte få igång motorn men det gick inte. Började as grava och skrika som en gris efter Pappa. Sen ser han oss och kommer med en annan båt och bogserar in oss :) Lite läskigt var det faktiskt :P om vi skulle åkt lite längre hade vi drivit ut till ålandshav och Pappa hade inte sett oss och inga mobiltelefoner hade vi med oss ! :P

Tog bussen hem igår och sov hos mig så därför har jag inte kunnat blogga. Men en väldigt bra sak är att vi ska beställa hem ett nytt internet imorgon så då kommer jag kunna blogga mkt oftare :) Äntligen ska vi fixa det här.. Har inte haft internet sen i mars..

Men men tänkte läsa lite bloggar nu och sen lägga upp lite bilder från helgen som varit. Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0