Länge sen ...

Jag har typ haft fullt upp hela veckan och så har jag varit hemma hos mig rätt mycket så därför har jag inte orkat / kunnat blogga hur mycket jag än skulle vilja...

Glömde digitalkameran hemma så kunde inte ta några bilder med den idag tyvärr när emeli tog studenten :/ men Blev iallf nån bild på mobilen men hittar inte sladden till datan !  fan vad allt ska vara jobbigt för mig :P Emeli var iallf jätte fin och jag blev jätte rörd när jag såg henne och hela skolan springa ut för jag vet hur mycket hon har kämpat med skolan och nu äntligen är hon klar ! :) Men jag vart också lite ledsen för jag skulle också stått där idag om jag bara gått kvar skolan, men så kommer det aldrig bli och det gör mig deppi. MEn det är ju bara mitt fel så.. Sjukdomar och andra skit saker som dök upp..
MEn nu ska jag inte tänka så för jag har ju faktiskt ett jobb och dom flesta studenter är arbetslösa , haha så kan man  ju också tänka :P

Jag ser fram emot imorn därför att då ska vi festa järnet för emeli ;D det ska bli kul och så kommer det bli toppen väder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0