Måndag

Alltid lika seg måndag :P Idag vaknade jag typ 10 i 6 för Dannes klocka ringde då, han ska ju till praktiken idag och han skulle vara i odenplan klockan sju men stackarna missar tåget för han blir tvungen att springa tillbaka och hämta sl kortet som jag såklar får gå ner och lämna till han. Så efter det kunde jag inte somna om så nu sitter jag här :)

Jag hoppas på att den här veckan går snabbt och jag tror den gör det eftersom man är ledig på fredag och sen på onsdag tar emeli studenten ! :D Grattis gumman. Så jag ska såklart dit och gratta henne då :) Hoppas bara på att det fina vädret håller i sig så man kan hitta på massa roliga saker i helgen...

image569

Men nu måste jag börja fixa mig för ska strax åka iväg ! hörs senare <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en bra vecka! :)

2008-06-02 @ 06:55:57
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0