Slappa slappa slappa

Åhh det är så jobbigt när man vill hitta på nått men endå orkar man inte ... Jag har bara varit hemma hos Danne och käkat middag o kollat på tv och är så uttråååkad. Tänkte att jag (eller vi) skulle gå ut på en promenad bara för att komma ut. Och fan jag är röksugen.! så jobbigt.. för jag slutade röka i januari förutom att jag har fest rökt nångång ibland men aldrig i veckorna och definitivt inte varje helg men nu dom två senaste veckorna har det blivit rätt mycket. Speciellt när man inte har mått så bra och massa saker som hänt så har det känts bra att ta den där ciggaretten. Och såna här sommarkvällar är det som värst.

jaja nogtjatat om mitt rökande :P Tänkte visa er min nya navel piercing som jag köpte igår. Visst är den fin ? Kostade 129 kr på Punkd shop. Tycker det är snyggt med glittrande grejer.



Men ser fram emot imorgon för då ska vi vara hemma hos mig med Linda och Fedde och kolla på matchen mot Ryssland ! nu måste fan sverige vinna alltså! Eller okej dom kan spela lika och då går vi vidare till kvartsfinal. Ska också Packa inför midsommar så har en del att göra :) Men ska nog gå ut nu ha en mysig kväll <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0