Tisdag då!

Fan villka problem jag har haft idag. Det började med att jag försov mig och då hamnar jag givetvis i köer MEN inte villka köer som helst utan köer som tar dubbelt så lång tid än vanligt. Eftersom dom bygger om söderleds tunneln så har dom bara ett körfält så ni kan ju tänka er hur proppat det blir där !..
Sen iallafall så skulle jag käka lunch med Danne och den vägen jag skulle ta till hans arbete kommer helt plötsligt en polis bil med tjutande surener och kör om mig och ställer sig mitt i vägen som jag ska köra in på och pekar att jag ska ta vägen rakt fram istället så då tog det extra lång tid.. Sen när jag kommer till Tegel 64 (ett ställe där jag jkobbar på ) visar det sig att allt vatten i kranarna är brunt och då kan man ju såklart inte låta kaffemaskinen vara i bruk eftersom man använder vatten till dom. Så var tvungen att gå runt till alla 18 maskiner och stänga av dom och i morgon ska jag dit och sätta på alla igen och skölja igenom dom och det lär väl ta ca 20 min vid varje maskin så ni kan ju tänka er att min dag inte ser så rolig ut imorn för jag ska ju till mitt vanliga ställe också som brukar ta en hel dag att göra.. Men men finns inte så mycket att göra åt saken problemet måste ju lösas :P...


Tänkte lägga upp lite " fest " bilder i ett inlägg här snart men det tar ju en tid att ladda upp alla bilderna men räka med ca 30 min som högt ! <3

Ett smakprov på mig, vet inte vad jag fick för mig där haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0