VAGABOND

Förresten hoppas ni inte har missat rean på Vagabond. TAKE 2 GET 1 FREE !!!! Dom har jätte många fina skor där. Igår när jag var inne i stan köpte jag två par dåra för priset av ett. Båda kostade 400:-


Jag hör ofta att jag alltid e så tråkig och har alltid svart eller vitt så nu är det iallf lite färger :P

Tycker dom var riktig söta iallf :)

Men ni får kika in där själva och se om ni hittar nått ! Danne köpte också två par. Ett par vita tygskor och ett par svarta tygskor lite spetsiga jätte fräscha :) Så det finns även för killar det lovar jag !


Plus dom här från Skopunkten eftersom mina förra e så skitiga.



Sen förra veckan köpte jag det här:


Bikini HM 129 :- per del



AFTER SUN - HM ca 80 kr tror jag kmr inte ihåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0