Back from work

Dagens inne och ute outfit


image127image129

Skönt att jag fick sluta tidigare idag, kom väl hem för en timme sen kanske och då var älsklingen här.
Men han gick precis för att möta Fedde.


Mindre skönt att det känns som att jag börjar bli sjuk :(

Känner mig jätte seg i hela kroppen och har ont i huvudet. Orkar inte vara uppe just nu. Kanske blir bättre om jag lägger mig och vilar ett tag. för ikväll så tänkte jag,Linda, Danne och Fedde Bowla i fridhemsplan.

Det är typ en ungdomsbowling. På andra ställen som tex heron och gullmarsplan så måste man ha med en vuxen för att man säljer starköl :S Det spelade inte ens någon roll att jag är 19. Det tycker jag är jätte dåligt.
Varför ens sälja Öl och sånt där då när det oftast är ungdomar som bowlar. Eller alltså man måste väl endå visa legg när man handlar en öl så då spelar det ju ingen roll. Då kan ju endå ingen 15 åring köpa det.
( utom om den har falskt legg kanske) men endå ni fattar.


Har Bowlat där en gång förut och det var riktigt mysigt, så hoppas jag mår bättre mot kvällen.
Nu tänkte jag göra lite mat bara innan jag vilar.

Men vi hörs senare :) PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0