Bed time

Ska nog gå och lägga mig snart. Är jätte trött, mina ögon orkar inte hålla sig öppna haha :P

Försökte ändra min design lite som ni kanske ser :) inte det lättaste när man e nybörjare.
Men jag skulle vilja ha mitt namn i mitten där högst upp på sidan men fattar inte hur jag får den dit :P
nån som vill förklara ? :) Hinner nog endå inte ändra den imorgon eftersom att jag nästan direkt efter jobbet ska dra till landet och där finns ingen data.. Då kommer jag nog mobilblogga lite.

Men nu ska jag göra mig i ordning för natten och sen ringa min älskling och sova<3
Saknar han redan, är så van vid att vara med han hela tiden. Men vi har inte sovit ifrån varandra på jätte länge,  så idag tänkte vi göra det eftersom vi endå kommer mysa hela helgen med varandra :) non stop haha.
Och jag var endå tvungen att va hemma här och packa och han va tvungen att va hos sig o packa.

Älskar dig älskling och godnatt till er alla andra oxå ! <3 sov gott


image57




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0