Bilder från bowlingen :)!

image138

Det var skit kul att bowla, och det gick riktigt bra för mig.
Låg 2:a hela första ronden, (låg sist förra gången vi bowla)
haha så det tyckte jag var duktigt av mig. Jag låg till och med före älsklingen :P

Men i slutändan vann fedde och jag kom trea.


  1. Fedde
  2. Danne
  3. Jag
  4. Linda
:P.. Bra musik spelade dom också ;) tog självklart några foton ;










Det kostade 195 :- för en timme, 4 personer. Det var mycket billigare än förut då det kostade runt 300-400 för en timme.

Jag mår fortfarande lite dåligt så nu ska jag och älsklingen bara kolla på tv och mysa,.bara ta det lugnt.

Men jag kollade Tv.nu och det går ju ingenting brapå tv :/ förutom en film på 9an kvart över 10. Får se om det är nått bra, det var nån amerikansk komedi.
"Everything You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask"

Kanske är nått för er med :)? <3



Eller Vi sket i den filmen, nu kollar vi på U-571 istället mkt bättre. KANAL 3 PUSS :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0