Bilder från Landet

Sådär, nu har jag både digitalkameran och USB sladden så har lagt in lite bilder här :)

Dom här översta är när vi är på väg till solveigs Middag och under middan :)




Dom här är "efterfesten" inne i vårt hus :P Vi gick från middan lite tidigare.
Jag med vit tröja. Och sen är det min kusin Tobbe där också han e 12 år,
men han drack ju förstås inte. lite oseriösa bilder :P



Och så några bilder från våra promenader :)
haha på dom två sista kasta jag en snöboll mitt i dannes huvud som ni kanske ser :P



Här är lite bilder innefrån vårt hus och så :) Jag med gul tröja



Ja det var väl det. Nu ska jag dra och möta älsklingen.
Vi ska sen till stan med linda och fedde så bloggar mer sen ! :)
Puss och kram ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0