Brottom

Uppdaterar lite snabbt nu för ska strax åka iväg och kolla på älsklingens innebandy match :)
den började visst 7 och inte 6 :P
Det var skit kul att träna idag igen som vanligt :) alltid roligt att vara och träna med Emeli. Vi gick på ett medelpass i Hornstull.  Jag kämpa men hängde inte riktigt med i rörelsrna haha, tyckte att ledaren hade lite för komplicerade övningar och så.  Diddi hann tyvärr inte följa med men ska gå med henne i veckan.
Är ganska trött nu så det ska bli mysigt att bara åka hem till Danne sen efter matchen och kolla på Hide and seek. Den går ikväll klockan 9 på 3an. har faktiskt inte sett den :P men jag älskar skräckfilmer och danne säger att den är jätte bra och läskig så det gillar jag ;P

Vill också visa er dom här Adidas skorna från nilson, kostar 699 kr :)

image24


Köpte dom i förrgår och dom är as sköna ! Just Adidas finns i andra färger och modeller oxå så kika in där och titta om det faller er i smaken som man säger ;) haha, nää men nu måste jag börja åka see ya later ! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket fina skor lue :D

2008-03-16 @ 18:56:46
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0