Godmorgon :)

Nu för tiden vaknar jag jätte tidigt är lite tråkigt :P får inte sova ut så mkt som jag skulle velat, men det är väl för att jag börjar 7 varje dag, måndag till fredag.. men nu har jag endå börjat vänja mig :)
Igår var jag och älsklingen hemma hos Fedde med Linda och Laman , vi hade blivit bjudna på middag så det var mysigt! jag och Danne skulle fixa efterrätten och det blev som vanligt ( min absoluta favorit) gammeldagsvaniljglass m frukt coctail hehe :P Tjockade i oss först massa tacos o sedan glassen haha så idag hade jag tänkt att träna, bara Diddi orkar nu och om jag får tag i Emeli. Sedan har älsklingen innebandy match som jag tänkte åka och titta på och den börjar kl 6.
Men jag tänkte lägga upp några bilder så ni får ett hhmm om vem jag e :)
men tyvärr så är min digitalkamera borta sen några månader tillbaka så det blir tyvärr inga nytagna bilder men men :)

Min älskling
image25image17
Jag och Denise
image28
Älsklingen och jag på stranden
image18
Daniel <3
image19
Emeli ,Diddi, Vicky, Linda, Danne,jag Och Fedde där fram
image23
Jag och Denise
image21
Tania Daniell och Danne
image24image10
Emeli, Älskling och jag i Sunny beach 07
image22
Syster Fedde jag
image23

Så det var några bilder från förra året :P Men ska försöka fixa några nya :)

Nä men nu ska jag gå och väcka älsklingen som fortfarande ligger och sover , han e så söt :)
Hoppas ni får en bra dag hörs senare ! kram

Kommentarer
Postat av: Linda

haha josse det här går ju skit bra :D du valde ut bra bilder! ;)

2008-03-16 @ 13:31:22
Postat av: Josefinmork

haha atck linda :)

2008-03-16 @ 13:50:54
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0