Goood Morgon :)

Är faktiskt ganska pigg idag. Somna väl ganska fort vid 10-halv 11.
Sen vid 1 väcks jag av att någon vrider om nyckeln . haha jag vakna direkt med uppspärrade ögon typ :P Men det var ju bara min älskling Daniel såklart :)

Fast då tog det en liten stund men sen somna jag om. Och då sov jag ju så skönt så jag ville ju verkligen inte gå upp i morse. Speciellt inte när jag ser älsklingen ligga kvar där och mysa. Fast när man väl har fått sig upp ur sängen så känns det inte lika jobbigt :P Då är det skönt att komma ut även fast klockan bara är sju. Och speciellt idag när det är så fint väder !

Jaja nu måste jag tyvärr åka annars hamnar jag i massa köer och det vill jag inte.
Ska lysssna på min Brian Adams skiva som jag tog med, älskar hans låtar!
Mycket roligare att köra till bra musik, (man tröttnar väldigt fort på radion).

See ya later ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0