Hej allihopa!

Sitter på Firman som vanligt vid den här tiden och ska strax åk iväg.
Har verkligen inte kunnat sova inatt så är jätte trött.
Vet inte varför jag inte kan sova men det har varit så dom två sista dagarna också, jätte jobbit :/
Men idag tror jag att det blir en ganska skön dag på jobbet endå. 
Efter jobbet ska jag hämta upp älsklingen så ska vi åka och lämna hans packning hemma hos mig, för imorgon så ska vi mötas upp hos mig efter skolan och bara ta grejerna och dra :)
Jaghar fått gå tidigare då från jobbet för att vi ska hinna med en buss från tekniska som går 20 i 4. Så alla kommer sluta senast halv 3 så vi hinner :)
Och efter att vi lämnat hans packning idag så ska vi sen åka in till stan med fedde och linda. Fedde ska pierca ögonbrynet och jag tänkte kolla på lite kläder för hann aldrig göra det igår. Ochså klart det viktigaste ! att köpa en present till Solveig som fyller år (min låtsas farmor) Det är anledningen till att vi ska ut till landet ! Vi ska ha middag och fest i ett gammalt militär berg.  som nu är ombyggt till ett vandrar hem och så inne i berget.
Får se vad det blir för present har svårt att komma på nått till någon som fyller 70 år ! kan inte fatta att hon e 70 det känns som hon är högst 60 iallf ;P
aja vi höres senare, nu måste jag åka :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0