helloo

Kom hem från Stan för ett litet tag sen. Vi skulle följa med Fedde till hornstull för han skulle ta hål i ögonbrynet. Men det blev inget för han var tvungen att ha sin mammas underskrift där och det hade ahn inte.
Så då tänkte jag och danne :
- Men då drar vi till Östermalmstorg! där behöver man inget sånt.

Så åker vi hela vägen dit. Men SÅKLART när vi kom dit hade dom flyttat piercing salongen!
Då vart jag skit irriterad för jag var trött och hungrig, hade bara ätit lite frukt till lunch.
Och då var väl klockan redan 6 kanske.
 Ville ju kolla i lite affärer också, men jag hade ingen ork eller lust.
Fast vi gick endå in i sturegallerian en snabbis och kolla lite men hitta inget där .

Sen börja vi röra oss mot gullmars för att jag och Danne skulle käka på grillen där.
Och där från ingenstans kom linah :D haha det var skit kul att träffa henne<3
Senast var när vi firade Matilda den 7:e mars typ. Så hade vi sällskap med henne till svedmyra för hon bor där. Snackade lite minnen och jag saknar mina tjejer, jag saknar min elit!
Det är så splittrat nu och vi ses nästan aldrig. Saknar er som fan ! Och jag älskar er <3

Nu ska jag skjutsa Danne till Fedde och sen åker jag hem och sover för jag e så jävla trött.
Sen kommer älsklingen och sover hos mig vid 12 nångång för Fedde bor endå nära mig.
 
Så så ser min kväll ut måste åka PUSS :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0