Hemma hos älsklingen

Kom hit för en liten stund sen, ska sova här.
Det blir jätte nära till jobbet, firman ligger ju i högdalen där alla varor finns.

Har precis vart och handlat lite cd skivor som vi ska bränna imorn :)
Vi åkte till sickla med bilen för när vi satt och åt hemma så var klockan redan sju.
Och vi tänkte ju åka till globen på vägen hem till danne (som bor i rågsved) och kolla lite där,
men tiden rann iväg så det fick bli sickla köpcentrum :P

Tog också en bild på Älsklingen <3 :)
image41

Du är bäst älskling och jag älskar dig mest ! vet inte vad jag skulle göra utan dig <3

Vet inte om jag bloggar nått mer ikväll annars hörs vi i morgon bitti.
Är jätte trött så kommer nog somna snart jätte fort :P
Så säger Godnatt nu <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Älskling! :)

Jag gillar att du har gjort en blogg för då har du nått att göra! :)

Älskar dig mest! :)

2008-03-19 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0