Hemma igen :)

En tråkig sak är att Linda (min syster) har USB sladden till digitalkameran hemma hos Fedde.
Och jag som ville lägga in alla bilder :(
Men men det får väl bli imorrn eller nångång.

Kan ju lägga in någon bild nu från älsklingens mobil iallf :)
Det var mest bilder på min lilla söta kusin Emma och Danne dåra :P



Visst är dom söta ;)?

Men vi har iallafall haft det jätte mysigt :) Skrev ju några gånger från mobilen men det är ju inte lika roligt.
Och det är väl inte heller lika roligt att läsa utan bilder och sånt ? :P Det tycker iallafall inte jag.

Det var så himla roligt att träffa mina kusiner igen och min älskade Farfar :)
Måste göras om snart säger jag bara ;) !

Kanske skulle dra till fjällen i helgen också (torsdag till söndag.)
Fast det är inte säkert. Bror på om jag får ledigt från jobbet och det vet jag inte nu.
Känns lite pinsamt att fråga också när jag inte har jobbat där så länge men det skulle vara väldigt nice !
Fast då följer inte älsklingen med :( då är det bara familjen. Men det kommer också bli mysigt.

Men nu ska jag åka hem till Danne och äta en väääldigt god middag :)
Kött med pommes, bea och en fet sallad ! :)

Hörs senare ! Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0