Hemma :)

Vart bara en bild som jag laddar upp för min mobil dog så kunde inte ta några fler

image21

Jag på väg hem från jobbet
haha ser lite sur ut, men det är jag inte :P

Asso är skit trött, har varit helt död hela dan typ. Brukar ju  gå och lägga mig vid 10 halv 11 för att orka gå upp så tidigt men igår och i förrgår har det blivit typ halv 12-12. Det gör faktiskt skillnad :P
Men nu sitter jag iallafall här hemma hos mig och älsklingen är här också.

Kanske ska träna idag men vet inte om jag orkar, men vill iallafall träna innan jag åker till landet.
Måste komma igång nu minst 2 gånger i veckan iallf, vill testa på Ki Jympa.
Nån som terstat de och tyckte de va kul? :)

Senare idag ska vi nog åka in till stan och köpa lite CD-skivor,
Kanske nån tjock tröja också,det behöver jag! för har köpt 4 par jeans nyligen och dom behöver matchas med nån snygg tröja ;)
Jag och Danne ska nämligen bränna in lite låtar som vi tar med i helgen :)
Vi kommer få ha min pappas hus för oss själva ! De nice :)
men resten av släkten bor brevid i andra hus men endå :P
Ska bli jätte roligt att träffa mina kusiner också. Har två kusiner, en som är 13 (Tobbe)och en som är 1 och ett halvt år (Emma). Hon är jätte söt, senast jag träffa dom var typ i julas.

Pratade nyss med Linda också och hon och Fedde kommer hit snart om kanske en timme eller nått.
Vi ska väl äta lite middag och sen gå ut.
Har saknat henne, även fast vi träffades i lördag så saknar jag min syster <3
Lixom utan henne är jag inte hel eller vad man ska säga, alla som har syskon förstår nog vad jag menar :)

Men nu ropar älsklingen så ska gå och mysa med han nu <3
Talk to yo later, KRAM  !






Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va söt du är josse!

2008-03-18 @ 16:29:12
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0