Kvällsinlägg..

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit . 
Direkt effer jobbet åkte jag hem till älsklingen och hann koka nudlar sen var vi tvungna och dra för vi skulle möta upp Fedde och linda i Farsta typ halv 5, fast vi kom dit ungefär kl 5. 

När vi kom dit fick vi vänta ganska länge för Linda och Fedde satt och åt med hans pappa.
Så jag och Danne gick och kolla lite i affärer. Jag tänkte ju köpa nån tröja men jag hitta ingen !?
haha helt sjukt. Brukar alltid hitta nått men hitta inget. Var lixom inne i varje affär där typ :P

Sen medans vi vänta på att Linda och fedde skulle komma gick vi och fika lite snabbt.
Tog några bilder därifrån som jag lagt upp här nere :)
Dom tre översta är hemifrån Danne.

image46                               image48
                               image47
                                    

Har väl inte så mycket mer att säga nu.
Skriver kanske mer senare, ska packa lite nu inför imorgon och ringa älsklingen.
Sen blir det Top modell ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0