Lite bilder från idag

Bilderna är från min mobil så det är ju inte bästa kvaliten dåra



Tog lite bilder idag från jobbet. Har precis klippt upp mitt hår så ville visa er hur det blev :)
På första bilden ser man bara min uppklippning typ och på andra så ser man färgen mycket bättre.
Jag hade gjort mina slingor själv typ en vecka innan och fick beröm från frissan för det :)
Jag klippte mig i dalens centrum , ett jätte bra ställe !
Diddi klipper sig alltid där och hennes hår blir så fint så ville också testa :):P
Och vart riktigt nöjd, kosta 365 kr.

Dom andra bilderna är utanför Hkv och K1 och den sista är på automaterna.
Så säg till om ni vill ha en kaffe/tee/chocklad eller godis automat i er skola/Jobb så kanske vi kan fixa det ;) haha
Har varit en väldgt skön dag idag, det var inte så mkt att göra) Fast jag åkte aldrig hem till oss och hälsa på linda för hon hade tagit dit miriam så då åkte jag hem till älsklingen istället och nu sitter jag här och har precis ätit. Nu ska jag väl bara ta det lugt kolla om det är nått bra på tv ikväll, ska väl kolla på CSI :)
Ha en trevligt kväll så hörs vi kanske lite senare <3

Kommentarer
Postat av: felicia

hej josse fan va kul :) ska
spana gumman

2008-03-17 @ 19:35:05
Postat av: Linda

Vilken bra kamera du har på mobilen! :D

2008-03-17 @ 21:44:02
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0