Min första Blogg dåra :)

Nu har jag bestämt mig för att skaffa en blogg efter en lång tids blogg läsande. Har funderat fram o tillbaka men va fan nu har jag äntligen fixat. vet inte hur det här kommer gå men man måste väl ge det en chans ? :)
Har aldrig skrivit dagbok eller nått liknande förut men det kanske är skönt att få skriva av sig lite ibland, det märker jag.
Iallafall jag bor fortfarande hemma med min mamma, syster Linda och våra 2 katter i Kärrtorp, spenderar också mycket av min tid hemma hos min älskade pojkvän Daniel <3 man kan säga att jag nästan bor där med :)
Jobbar för servomatic sedan en månad sen ungefär, dvs jag har ett budbilsjobb där jag åker till olika företag och leverarar Kaffe, godis, läsk
och mackor m.m. Mitt stam ställe som jag åker till varje dag är faktiskt Försvaret utåt lidingö riktigt mysigt ställe, ligger brevid K1 där man utbildar sig till militär.
Jag tog körkort i augusti förra året så det var pgr av det jag kunde få det här jobbet, och det har varit skit bra!
Har fått en egen jobb bil som jag får ha på fritiden och så. Det är en mörk/himmelblå skåp bil , riktigt fräsh faktiskt
och en ny jobb mobil sony ericsson K530i som är en riktig favorit :)..
På fritiden gillar jag att bara vara med min älskling och ta det lugnt, eller va med Linda och hennes pojkvän Fedde eller typ träna på friskis :) haha har tyvärr inte tränat så mycket som jag hade tänkt mig men dom gånger jag gör det är det jätte kul :) Men det ska börja bli oftare nu ! Köpte kort med min syster och mina kompisar Denise och Emeli.
Ja det var lite om mig, bloggar säkert mer imorgon och
lägger upp några bilder på mig och mina närmsta :)
så får vi se hur det här kommer gå
:P

Kommentarer
Postat av: Linda

hai lue! vilken fin presentation syster! :D

2008-03-15 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0