Torsdag

hejsan allihopa ! Har verkligen inte haft tid att blogga nått idag har verkligen haft fullt upp.
Det har varit en riktig otursdag. Tappar Kaffe, glömmer nycklarna, asso kmr inte ens ihåg men allt vart iallf fel, det var fel på massa maskiner o så.. Jobbade till och med över 1 timme..Men nu e jag här :)

Filmen igår tyckte väl inte jag var så där jätte bra, men den var ju helt okej.
Jag och älsklingen gick med Emeli och kadde och det var jättekallt i salongen.
Jag brukar iofs alltid frysa men den här gången frös Danne mer än mig. Haha hans ben skakade så mycket så att dom på raden framför oss också skaka :P stackarn. Det gjorde ju också så att man inte koncentrerade sig så jätte mycket på filmen tyvärr.. Kom väl hem vid 11 då för vi fick skjuts av Kadde som hade bilen med sig.
Han kör ju som en galning :P asso till och med danne vart rädd haha..



Jag tänkte lägga upp bilderna som aldrig kom upp igår. (klockan och tröjan)
Plus en till sak som jag köpte idag !

Ett par riktigt Fräsha Solglasögon från Åhlens. Kosta 629:-

image110

image111

image113

Fina va :) ?

Nu ska jag bara vara hemma hos mig ( med älsklingen som vanligt :) ) och kolla vad det är på tv och bara mysa efter den här stress dagen ! ser verkligen fram emot helg nu, ska bli så sköönt :)


Tror nog jag bloggar lite mer ikväll också, ska försöka fixa min design lite mer och så kommer jag lägga upp några bilder på mig m.m som jag tog idag och igår :)

Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0