Typ sjuk ...

Somna typ vid 4 halv 5 och vakna vid halv 12.  Asso jag kunde verkligen inte somna , skit jobbigt.
Och så väcktes jag såklart klockan 7 i morse av att hemtelefonen började ringa. Blir så irriterad när sånt händer, så är jätte trött nu. Mår illa gör jag också jätte jobbigt :/

Skulle följt med min syster linda till stan också men det orkar jag tyvärr inte :( 
Förlåt Linda, men du vet att jag skulle följt med om jag mått bättre!

Har duschat och myst med älsklingen bara, kollat på So you think you can dance dance Skandinavia . Älsklingens kusin är med där (Marion). Såg nyss att han gick vidare till Oslo också :) roligt! Han dansade ju skit grymt.
Älskade So you think you can dance dance america så kommer lätt följa det här också! Jag dansade lite när jag var liten men sen slutade jag och det ångrar jag verkligen nu. Skulle också vilja dansa sådär grymt som dom gör :P

Men nu orkar jag inte vara uppe mer ska lägga mig i sängen och fortsätta kolla på tv.

Hörs senare KRAM <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0