Direkt från Arlanda

Just nu sitter jag på Arlanda med släkten och väntar på att vårt plan ska gå. Det går om en timme. Lite nervös :P
Tur som jag har så hitta jag en lapp där det står lösen och sånt där till datorrna här och gissa vad ? det var 1 timme och 8 minuter kvar på kortet :D ! haha. Perfekt nu när jag precis löst in alla mina pengar till pund. Jag växlade in 1800 och det blev 150 pund. Så man kan säga att 1 pund är ca 12 kr. Hörde av Håkan att det fanns något ställe där man kunde hitta kläder för 1 pund m.m :P jätte billigt jue.
Har precis laddat på min andra vanliga mobil med 150 kr så jag ska kunna smsa Danne och mamma lite. Men hoppas bara att det inte blir som i Bulgarien i9 sommras när min mobil sluta fungera. Mna kunde bara använmda den och ringa och smsa första dagen sen funka det inte längre :S hel skumt... Men hoppas på att jag kommer kunna ringa min älskling nån gång också för annars kommer jag få panik :P nee men jag känner redan nu att jag kommert sakna han jätte mycket men kommer endå ha så kul samtidigt hoppas jag :)

Men nu ska jag ta nått och dricka och sen gå på planet så småningom. Linda ska sitta lite också. Puss hej <3

Och till dig älskling : Jag älskar dig mest av allt ! <3<3 Kommer sakna dig !

Kommentarer
Postat av: josefina

Mysig att dra iväg ett tag

2008-05-08 @ 14:59:36
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0