Godmorgon

Lördag idag då :) skööönt... Känns som att jag har varit ledig sen i onsdags!

Filmen igår var faktiskt skit bra, rekomenderar den verkligen. Det hände saker hela tiden och massa twister som man inte alls kunde förutse. Men det som var negativt var att man typ höll på att dö av värme slag i biosalongen ! skit vad varmt det var... olidligt.

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra
.
Jag funderar på att åka in till stan och prova ett par 40 i mina nya skor som jag köpta för dom kanske var en aning för små .. Men skulle endå ta hem dom och gå lite med dom här hemma och se om jag ville ha en storlek större. För jag kunde inte bestämma mig i affären då det inte fanns storlek 40 där. Men också svårt att avgöra för jag har typ vrickat foten som jag sa förut så vet inte på vilket sätt det gör ont lixom :P Om ni fattar ...

Annars så sa faktiskt Danne igår att vi kanske kunde åka till Ikea om jag ville. Men får se om jag orkar och hur mycket pengar jag isåntfall har att göra med. Men annars så tycker jag det är jätte kul att gå på ikea och komma hem med några fina inrednings saker!

Men nu ska jag käka lite nudlar ,  men vi hörs sen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0