Godmorgon

Igår gjordejag inte mycket alls. Jag och Danne var lite sega efter gårdagen så vi åkte och käkade lite hamburgare och kebab. Sen åkte vi förbi Jenny och Amadeus och lämnade några grejer till dom och dom var skyldig mig lite pengar. Efter det drog vi förbi farsta för jag pallade inte bara åka hem och tråka, så gickoch kollade lite i affäererna där men hitta inget speciellt så åkte hem till Danne igen. Sen kollade vi bara på tv och tog det lugnt.

Dagens planer har jag inte bestämt än emn jag känner mig jätte trött samtidigt som jag känner mig rastlös och villl göra nånting men vet inte vad :P Tråkigt med det här vädret också... Kanske drar på bio får se. Men nu tänkte jag ta och käka lite frulle så vi hörs senare :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0