Gossip Girl


Tjosan, har precis käkat lite lunch och kollat på filmen Djävulen bär Prada. Hade faktiskt inte sett den förut och jag tyckte den var rätt bra :) Nu ligger jag och Danne bara och segar framför Gossip girl som jag heller inte följt förut men som också verkar bra.Har gått avsnitt hela dagen nu typ för att det är en ny säsong i veckan så dom vill visa lite flash backs.

Ska snart hoppa in i dushen och sen måla mina Naglar hade jag tänkt. Finns inte så mycket annat att göra när jag är så seg som jag e haha. Men senare ikväll tror jag iallf att jag och Danne drar hem till mig eller Fedde och kollar på nån film. Men det är inte säkert för Linda har inte snackat med Fedde om det än :P Annars så måste jag hur som helst hem en sväng och hämta passeringskortet till jobbet. Annars blire inte så kul, kommer inte igenom några dörrar eller ingången på försvaret...

image509

Men men back to Gossip.
Kanske slänger jag upp en dagens outfit sen. Kanske! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0