Här är några få bilder från igår kväll :)

Det var en jätte lyckat kväll tycker jag, men ganska så sent blev det tyckte jag iallf för jag var så jävla trött och så hade jag kanske druckit lite för mycket så halv 3 tog jag en taxi hem från en fest på söder. Men här är lite bilder från när vi satt uppe på en kulle vid nån kyrka och hade det mysigt :)

image518
image519
image520
image521
image522
image523
image524
image525
image526
image527
image528
image529
image530image531image532

Förresten så är jag i västerås nu hos dannes pappa, därför kan jag  blogga iallf ni undra ;P Vi har precis varit och ätit på en mongolisk restaurang där det var skiiit god mat. Men åt liiite för mycket så börja må lite illa...Men berättar mer imorn om varför jag åkte hit bara en natt, haha. Men ska kolla på film nu, American Pie 2. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0