Har precis kolla på the hills...

Snackade lite med pappa också och han tänkte komma förbi mig och Linda. Han har nyss varit i tyskland och han handlade tydligen med sig massa godis till oss som vi ska få :) Sen vill han säga hej då till oss inför resan på Torsdag också. Shit det är i övermorgon , det känns verkligen inte som att jag ska till London :P haha det känns overkligt. Men hur som helst så ville pappa att vi skulle vara hemma vid halv 8 nångång men jag e så sjukt trött och har ont i hela kroppen så vet inte om jag orkar köra dit och sen hit :/... Men om vi sover hos mig tror jag att jag gör det.

Annars så händer det väl inte så mycket mer ikväll. Ska bara mysa med älsklingen dom här två sista dagarna. Kommer sakna han sjukt mycket. Eftersom vi är med varann typ hela tiden så blir bara några dagar värsta skillnaden. Men jag vet dom som har det mycket jobbigare när det gäller att vara ifrån den man älskar. <3
Har väl inte så mycket mer att säga för tillfället :P så kram på er så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0