Härlig dag va ?

Fan vad varmt det är. Får nästan värmeslag... men klagar inte det är hur skönt som helst!
Idag ska jag och Danne typ vara lite med linda och fedde hemma hos oss.  Eller bara vara ute i det fina vädret och jag ska packa lite tills imorn. Brukar alltid ta med mig för mycket men den här gången tänkte jag typ bara ha med mig ett par shorts och ett par jeans, bikini t-shirt och en tjock tröja typ. Tror det räcker eftersom det ska vara så varmt.

Jag idag :

image552
image554
image553

För typ 4-5 år sen köpte jag den här jeans jackan som jag hade på mig idag. Den hade legat undan gömd i källaren men jag bad mamma leta upp den och den är ju jätte fin ! Vet inte varför jag sluta använda den, tyckte väl den var ful då :P

Aja men nu måste jag åka. Får se om jag hinner blogga nått imorn, för klockan 4 ska jag och linda ta en buss till norrtälje från tekniska högskolan. Och det kommer nog bli lite stressigt. Men ni får ha en fortsatt hel mysig dag i värmen så hörs vi imorrn eller på söndag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0