Härliga måndag..

..Eller inte .. :P 
man är så trött på måndagar alltså man orkar verkligen inte gå upp på mornarna. Speciellt inte efter nästan 5 dagars ledighet. Ja det känns som 5 dagar eftersom onsdagen gick så fort. Det var knappt några folk på jobbet och sen fredagen när det inte var en enda nöt där, då gick dagen snabbt ! :) Men det har varit skönt idag med det fina vädret iallf. Satt ute och solade lite, hoppas det fina vädret håller i sig nu.

Idag åkte jag hem till mig en snabbis efter jobbet och lämnade lite kläder som ska tvättas inför resan på torsdag. Men en sak som är jävligt tråkig är att samma kväll som jag åker har emeli sin student skiva ! :( ... Jag som hade sett fram emot det så jädrans mycket. Dom ska festa på Hardrock cafe. Men kan inte göra så mycket åt saken, London låter ju också bra ;) ...

Hade tänkt att träna idag men får se med den saken om jag orkar senare, för just nu är jag rätt trött. Kanske ska sätta mig här på balkongen och steka lite mer :) hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0