hej hej

Nu är det jätte tråkigt för dannes internet har pajat och jag har ju inget internet hemma så jag har inte kunnat blogga på hela veckan.
Just nu är jag hemma hos Linah en snabbis för Diddi skulle bara byta kläder så jag tänkte bara uppdatera bloggen så ni vet vad det beror på. Men Dannes internet kommer funka snart så i helgen hopppas jag på att lägga in bilder från ikväll och veckan som gått ! Vi har haft jätte roligt ikväll, suttit och druckit några öl i en park några busstationer från slussen med tjejerna ! Daniel är i västerås hela helgen så jag tänkte passa på att vara med mina tjejkompisar nu så vi får höras i helgen nån gång hoppas jag om jag får tag på nåt internet.

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0