Hemma hos Fedde

Hej allihopa :) Idag hart jag inte haft tillgång till någon Data för jag har bara varit hemma hos mig med Danne sen vid 8 cyklade vi hit till Fedde och nu har vi suttit och kollat på Top modell. Jag hoppas Salisha vinner. Chantal verkar FÖR glad HELA tiden. Blir lite irriterande i längden :P

Men idag när jag kom till firman innan jag skulle åka hem sa maria (min chef) att hon ville prata med mig. Vart lite nervis för det lät inte så bra. och hon berättade att min Jobb mobil låg på 2400 kr bara på internet surfning! Och jag har inte varit en enda gång sen förra månaden när Maria sa till mig att det blir för dyrt att syrfa på mobilen. Då låg den på 1300. Då är det ju självklart att jag inte gör om det så det här är skit skumt. Men hon e så snäll så hon förstod mig och ringde till bolaget som fixar det här med telefonerna och dom sa att vi slapp betala den här gången och att dom skulle fixa så att man betarar 15 kr extra varje månad på mobil avgiften, så får man surfa hur mycket man vill. Så sen kändews det lite bättre men jag skämdes ju när hon sa det eftersom jag inte har avrit inne med flit. MAn loggas jätte lätt in av sig själv och sen sa han att man tydligen måste logga ut sig på ett speciellt sätt. Men nu verkar det vara löst iallf.

Men också en posetiv sak fick jag reda på idag och det är att jag kommer ha semester HELA juli :D ska bli så skööööönt.


aja men nu börjar Top modell (finalen) så vi hörs imorn när jag kommer hem till Danne från Jobbet ! Puss sov så gott ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0