Klämdag idag då..

Men jag var inte ledig (suck) ..

Det var helt tomt på försvaret, kändes som att man gick runt i ett spökslott, haha. Och imorse när jag kom till firman så trodde jag faktiskt att det skulle vara någon där som det alltid är men det var helt släckt och stängt och då helt plötsligt går larmet ! haha jag blev jätte rädd... Så fick ringa och väcka min chef som lixom hade tagit sovmorgon och allt :P pinsamt... men fick en kod som stängde av larmet igen.

Sen så var det absolut inte mycket att göra på jobbet eftersom inga var där som kunde dricka kaffet som jag fyller på :P så jag åkte och mötta upp mamma för en lunch i skanstull (matsalarna var stängda) där jag också passade på att köpa lite smink och dom här söta skorna från din sko 299:-




Nu är jag hemma hos Danne och bara vilar mina fötter och ben, för på valborg råka jag vara så klumpig så jag halka i en trappa... haha. Så nu har jag typ vrickat foten och har värsta lårkakan :/men men det är sånt man får ta på fyllan ;P


Så här har jag sett ut idag :


Har inte riktigt lärt mig alla blixt inställningar än på min digitalkamera,
så den andra bilden vart lite suddig...

Ska käka "mellis" nu, haha men kommer sen <3

Tänkte lägga in en liten videoinspelning från valborg då m.m..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0