Kungligt möte

Först tänkte jag börja med att berätta att prins Philip gick förbi mig idag :P!  Ofta en kunglighet går förbi. Det var på Försvaret och jag står där och fyller på kaffe och så kommer plötsligt han och kollar på mig o vad jag gör :P.. Det var dagens höjdpunkt haha.

Lite bilder från idag
image535

image540


Idag efter jobbet åkte med emeli in till stan eftersom det var så fint väder! Ville inte bara sitta hemma då.
Hittade en klänning, en t-shirt och en bikini :) vart väldigt nöjd och tänkte ladda upp dom bilderna och visa er i ett inlägg snart...
Nu e jag bara hemma hos Danne och ska pyssla om min lite sjuka pojkvän <3 Stackarn, han ska ju till sin praktikplats imorrn. Men köpte me mig lite glass och ett äpple, hoppas han blir bättre av det :) Men ska ta kort på kläderna nu, kommer snart <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0