Kvällsinlägg

Det har ju inte varit världens bästa kväll.. Den börja bra, sen händer tråkiga saker, sen nu hoppas jag den blir bättre för jag pallar inte vara ledsen för egentligen ingenting ...
Bara den där lilla meningen gjorde att det kändes lite bättre, bara att få skriva av sig sådär lite...

Aja ska snart duscha sen händer det väl inte så mycket mer, ska väl sova sen. Så får vi hoppas att jag blir på bättre humör imorgon. Som jag är ganska säker på att jag kommer vara. Men tyvärr skulle vädret vara skit tråkigt ..:/

Men ni får sova så gott så får vi höras imorgon <3<3



Förresten så har jag besöksrekord på bloggen idag såg jag nu. Det är inte många men det gör mig endå på bra humör !
Skulle vara roligt om ni berättade villka ni var :)
  • Namn
  • Ålder
  • Stad
Kramis <3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Okej skoj :) tyvärr är jag själv jätte dålig på att läsa mina vänners bloggar, sedan har jag inte sådär jätte nära vänner som bloggar heller.

2008-05-05 @ 21:28:30
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0