Lista

Vem kramade du senast? Danne
Hur många har du haft sex med? - En
Hur många har varit otrogna med dig? Ingen
Har du pojk-/flickvän? Japp världens bästa
Vem pratade du med i telefon senast? Linda
Vad stod det i ditt senaste sms? " Okej kolla i byrån under tven dom ska ligga där"
Låt? Dangerous - AKon
Mat? tacos, alltid!
Dryck? Fläder
Färg? Har ingen favvo
Stad? stockholm så klart
Land? Sveringe och Usa
Ämne i skolan? Går inte i skolan

SENASTE
person du tänkte på?
Älsklingen
Gången du spydde? Senast jag var sjuk
Gången du grät? i Lördags pgr av Tv serien VÄNNER, haha :P
Pizzan du åt? inte så lätt att glömma - Mexicano
Gången du var i Göteborg? Haraldrig varit där
Gången du var i Stockholm? alltid.
Gången du var full? Fredags
Gången du var hög? -
Personen som såg dig gråta? Danne

ANTINGEN ELLER :
Svart eller vitt?
Till sommaren Vitt
Hund eller katt? Kan inte välja
Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa men bror på !
Tv-spel eller datorspel? spelar aldrig spel.
Singel eller upptagen? Upptagen
Hångla eller puss? Puss
Lunarstorm, helgon eller Playahead? haha vad är helgon? playahead.
Ragga eller bli uppraggad? Ragga på älsklingen haha
Big Brother eller Paradise Hotel? big brother.
Svart hår eller blont? Svart
Blåa ögon eller bruna?Bruna
Choklad eller lakrits? choklad.
Göteborg eller Stockholm? stockholm of course
Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
Coca cola eller fanta? Cola
Pizza eller kebab? kebab
Randigt eller prickigt? randigt
Älska eller älskas? Båda såklart
Leva eller dö? Leva

ANTAL
Personer du älskar
?  Min pojkvän familjen och mina vänner
Personer du hatar? 0
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period?1
Festivaler du varit på/ska på detta året? 0
Gånger du varit hög? -
Personer du saknar just nu? många.
Gånger ditt hjärta brustit? -

VEM
Vill du kyssa nu?
Danne!
Ska du träffa imorgon?  Min familj och Danne sen vet ej
Sjöng du senast för? Diddi
Spelade du tv-spel med senast? Danne
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Älsklingen
Förtjänar att dö? ingen


VAD :
Gör dig glad?
Pojkvännen, familj, kompisar, Resor, sol och bad
Gör dig ledsen? När man bråkar med sina nära och kära
Vad vill du helst göra nu? Sova
Önskar du att du slapp göra? Jobba :P
Vill du ha nu? En utomlands resa !
Önskar du dig i födelsedagspresent? En bil, Peugot
Längtar du till? Hela Juli då jag är ledig :D
Tycker du om dina betyg? Jag gjorde det i Nian
Är det bästa som hänt dig? Mina vänner och ÄLSKLINGEN
Hur mycket är klockan? 15:11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0