Lördag

Gud vilken stressig dag det var igår ! Vi skulle fira Dannes födelsedag med en fest hemma hos han.

Dagen började med att det var ganska mycket att göra på Jobbet. Men jag fick iallf sluta tidigare vid 2 så det var skönt. Då åkte jag hem och dushade. sen vid halv 4 kvart i 4 hämtade jag upp Danne och då åkte vi förbi min pappa och hämtade lite grejer. Redan då kände vi oss stressade eftersom klockan sju skulle folket komma. Så klockan var väl 4 när vi snackade med Daniell och han hade en vodka som vi fick köpa. Då var vi tvungna att åka till Bredäng men efetrsom jag hade bilen så var det inte så långt tänkte vi men vi hamnade i massa kö så vi kom väl fram kvart i 5. Chillade lite där sen åkte vi hem till Danne och börja städa. Fan vad stökigt det var :P tog typ en timme och städa och vi skulle hinna äta middag med  hans familj innan och fixa oss men det gick bra :)

Diddi och Linah var dom enda som kom i tid klockan sju. Jätte gulliga var dom som sjöng för Danne och hade med sig 17 röda rosor :) Vi började dricka lite smått och väntade på resten. Bjässen kom förbi då också. Sen kom det inga fler förens vid 8 och det var Linda och Fedde som kom. Sen vid halv 10 var väl ALLA samlade så det vart rätt sent. Men det kändes lite konstigt eftersom ingen kände ingen nästan. Danne kände alla förutom några kompisar Daniell hade med sig och Maddes två kompisar men det funkade ändå rätt bra när man hade fått i sig lite drickas och allt började komma igång så det vart lyckat tycker jag !

Slänger upp lite bilder i ett inlägg strax eftersom det tar sån tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0