Nu funkar det igen

Dannes internet funkar nu så det kommer bli mycket lättare för mig att blogga :) Väldigt glad för det, har saknat det här :P

Jag och Danne har bestämt oss för att köpa en data till hans rum som vi delar på (kostar 1500 av en kompis) Sen kommer vi ha Dannes bärbara hemma hos mig :) Bara mamma snabbar på lite emd att fixa internet , det tar så jävla tid. Ska tjata lite på henne ;)

Iallafall i går kom jag ju hem från Västerås. Danne ringde mig lördag morgon typ vid 11 och jag var skit trött. Då frågade han om jag skulle komma. Först så orkade jag inte och jag ville bara somna om men sen så tänkte att vad ska jag göra här lixom jag vill dra till mysiga västerås för orkar inte göra nått speciellt endå  och sååå mycket kostar det inte att åka dit lixom. Så jag åkte till Tc och kolla när tågen gick och jag valde ett som skulle gå kvart i 2 för jag orkade inte vänta tills klockan 3 när dirket tåget gick (det tar då 1 timme). Men jag sov endå hela resan som tog 1 timme 45 min eftersom det var byte och så. Men vi hade det iallf jätte mysigt där.


Sen igår när vi kom hem vid halv 2 så gick jag, Linda fedde och Danne ut på ängen utanför oss och handla med oss Pizza. Så låg vi där och stekte i solen nästan hela dan :) Jätte mysigt var det. Mötte vicky en stund också.

Nu idag så ska jag snart iväg och träna med Linda. Danne och Fedde ska henka också så det blir kul :) Vi ska då gymma på friskis i Farsta. 

Det där var lite om vad jag har haft för mig dom 2 senaste dagarna men vi hörs senare ikväll när jag kommer tillbaka ! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

MER PENGAR TILL MIG HOHO :D

2008-05-26 @ 21:18:35
Postat av: Anonym

haha vad menar du med det där och vem e du ? :P

2008-05-26 @ 21:30:58
Postat av: josse

Från Josefin

2008-05-26 @ 21:32:14
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0