Nya Ipodhögtalare

image533

Det här kom jag hem med nyss.

Kostar 69 kr på Teknikmagasinet i farsta plus 30 kr för batteri. Alltså 99 kr sammanlagt :) Har inte testat dom än för har inte min Ipod här men jag tror det är hyfsat bra ljud iallf.

Men en sak som ni inte vet är att nu har jag och Danne typ en varsin Data inne i hans rum , haha datanördar vi e. Ne men tills vårat internet hemma funkar så har vi dannes bärbara här inne i hans rum så nu har vi två här inne. Vi köpte en internet sladd för det var tydligen fel på den andra så nu funkar allt jätte bra. Men jag har väldigt lätt för att bli irriterad när Danne sitter vid datan men nu kan ju jag passa på att göra det samtidigt...

Det vart aldrig så att vi tränade som vi hade planerat för Danne och Fedde hade inget legg med sig och det var man tvungen att ha om man skulle få gå en gång gratis med en speciell lapp. Men jag och Linda ska typ träna imorn istället. Så vi gick bara runt och kollade lite i affärer nu och eftersom det var löning för mig idag så tänkte jag passa på att shoppa lite men som vanligt så hittade jag inget haha. Det nyaste jag har köpt den här veckan är ett par ljusblå Jeans från Gina, 499 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0