Söndag

Godmorgon på er :) Har varit vaken ett tag nu, kollat lite på tv och läst några bloggar. Älsklingen sover fortfarande, han var uppe lite senare än jag så.
Känner mig rätt sliten idag, har sovit på nått konstigt sätt så har ont i min rygg och nacke :/...

Idag kommer Linda hem men vet inte när. Det brukar bro på om det är fint väder där ute eller inte, om man åker hem tidigt eller  senare. Ska ringa henne snart och fråga :)
Sen om hon hinner så ska jag träffa henne och kanske träna lite för det var ett tag sen nu, och bara umgås. Danne och jag ska oxå pyssla lite med mitt rum, sätta upp tavlan m.m.
Så det blir väl en rätt lugn dag idag.. Som en söndag ska vara :)


För er som inte vet så är Arholma en ö en bit utanför Norrtälje.
Tar ca en och en halv timme med bil
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0