Tjohejsan!

Kom nästan precis hem till Danne efter en rätt så jobbig dag. Har inte varit på bästa humöret, men det börjar bli bättre nu.

Jag och Danne ska snart möblera om i hans rum om vi orkar :P Danne är så trött på sin mörblering och det förstår jag eftersom han har haft samma i snart 2 år. Och jag själv brukar möblera om typ var 3 e månad. haha jag blir jätte fort trött på hur det ser ut..

Testade också precis mina Ipodhögtalare och jag vart verkligen positivt överraskad för det var skit bra ljud ! Även fast dom var så billiga. Men man vet ju inte hur länge dom håller... Ska lätt ha med mig dom till Landet i helgen.

Men ska fixa rummet nu och äta, vi hörs sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0