Torsdag

Hej allihopa :) hoppas ni haft en kul valborg det har jag haft iallf.

Men hela dagen igår var skit stressad , hann inte lägga in bilderna från grönan när jag kom hem från jobbet för jag fick sitta en hel timme och vänta på att dom skulle byta till sommardäck på min bil. Och det var en kö på kanske 6 bilar framför mig och inte en enda hade rört sig på den timmen. Så då gick jag fram och fråga och då sa dom att dom trodde att det skulle ta minst en timme för mig. Klockan var väl då 4 eller nått assso jag hade ingen tiiiid, jobbigt men då ringde jag Lotta (Dannes mamma ) och hon sa att hennes kompis kunde fixa det där. Då vart jag så himla glad för det har varit värsta problemet för mig med dom där däcken :P

Sen skulle jag och Danne åka och handla middan, det blev tacos :) Så fixa vi maten och sådär sen halv 6 kanske vi börja äta och Diddi och dom var redan hemma hos Nora som vi skulle till så vi kände oss lite stressade för Noras kompis Sara fyllde år så vi skulle överraska henne. Men vi kom väl dit vid halv 7 sen iallf. Och jag tycker det vart en jätte lyckad kväll förutom att vi faktiskt aldrig gick och såg nån majbrasa :P Men tiden gick så snabbt och sen kom vi hem vid halv 2. Vi hade lovat att diddi fick sova hos Danne men hon ville inte åka hem än så hon drog till en kille här i rågsved på fest sen ringde hon vid 3 och sa att hon var utanför då gick Danne ner och öppna. Sen somna vi igen efter ett tag. Så är väldigt trött idag. Men tänkte lägga uppp alla bilder (blev rätt många) LIte sneare för det hinner jag inte nu, ska äta snart och dusha.

Men kommer sen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0